torsdag 24 juli 2014

Kul Kubb med jobbet

För några fredagar sedan så hade vi fest med jobbet. Grilldag med lite lagtävling. Jag var med i planeringsgruppen så jag fick inte spela, däremot fick jag se till så att arbetskamraterna nu vet vad kubb är. Grenen jag var ansvarig för (såklart).

Orkar inte skriva så mycket men jag hade en toppendag!! Gillar verkligen de jag jobbar med otroligt mycket! Det är inte alltid jag gillar arbetsuppgifterna men kollegorna - dom är allt bra!

Vi kör ett inlägg av bilder.. det är roligare iallafall.. ju.

De enda Skandinavierna på företaget - Dock pratar han danska så det hjälper inte mig så mycket ;p
Planeringsgruppen var rosa... gissa vem som fick bestämma det...

Dom som var kvar till slutet...

Chefen stod för grillningen

Var tvungen att köra paus-dans hahaha

Kubb

Kickball

Bean Bag Toss

Fotboll - det var allvarligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar