onsdag 9 juli 2014

4th of July

I helgen var det ju Independence day. 4th of July. USA's Nationaldag.
Det är en dag då BBQ tillsammans med vänner är standard och jag var inte sen att haka på.

Vädret liknade mer Svensk sommar än den värmen jag har blivit van med här så det blev inget poolbad men det kunde ju kvitta. BBQ blev det ju!

Hade festat till nagellacket i Rött och Blått fast fick snabbt dåligt samvete när jag insåg att jag inte gjorde detta 6e juni.. fy på mig! Fast vem har gult nagellack åh andra sidan?
 


Jag och min fina Jill

På söndagen blev det en till BBQ med andra vänner. Stor fest med familjen McPeak. Kan inte bli annat än toppen! Och helgen sammanlagt var helt klart en av de mysigare helgerna jag har haft på ett tag tack vare alla dessa fina människor.

Mamma McPeak med hennes 4 "barn"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar