fredag 16 maj 2014

Snabb recap

Det är liksom sommar ute nu, nästan. I svenska mått är det nog sommar men kanske inte i Phillymått, då är det nog bara vår fortfarande. Det är glassätardagar, cocktails ute under terassen och sandaler på fötterna.

Tur att jag åtminstonde kan hänga på med sandalerna för någon cocktail eller glass blir det inte på ett tag till. Igår, torsdag var det tanken att jag skulle hoppa på FAS 2 av min detox. Men det gick inte. Min kropp tvärvägrade att ta tillskotten som man ska ta i den fasen. Fast det var kanske inte så konstigt då jag har jag haft kväljningar av min jäkla buljong bara jag har luktat på den. Men nu går det bra igen. Har gjort om receptet lite...

I helgen blir det dansavslutning. Tyvärr har jag inga elever det här året men kommer fortfarande att stå där bakom scenen och härja. Det är jag ganska bra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar