måndag 24 mars 2014

Snart iväg igen, denna gången till Europa

Det här med att blogga just nu... 
...alltså det känns liksom inte som jag har så mycket att dela med mig. 
Jag jobbar, sover och äter:
- Jobbar på som vanligt.
- Sover förmodligen för lite.
- Äter lite rätt och mycket fel just för tillfället tror jag om jag verkligen skulle analysera mig själv.

Fast nu är det ju så att jag åker till Spanien på lördag... för att jobba alltså. 
Har en hel dag i flygbyte mellan Philadelphia och Bilbao, Spanien. 
Bytet är i London dessutom, så jag kanske tar en tripp in dit bara för att, för där har jag ju aldrig varit...
Och det är nog roligare att strosa runt i London än att sitta på Heathrow flyglats.


I Spanien ska jag vara i en vecka. Bilbao och Pamplona men får även lyxen att spendera en dag i Madrid också... 


Sen blev det så tur att jag kunde planera in en liten visit till Sverige.
Är ju ändå nästan runt hörnet när jag är i Spanien liksom... känns det som iallafall. 

Så efter Spanien blir det en vecka i Sverige, något som känns otroligt tacksamt att jag fick chansen att göra just nu när det har varit lite jobbigt för familjen.
Vill liksom krama om alla.




1 kommentar:

  1. Hej. Här är glädjen högt i tak när vi i förra veckan fick ett telefonsamtal där du skulle jobba i Spanien en vecka och besöka Örebro på återresan toppen med ett sånt besök. Du är mycket Välkommen o efterlängtad / Mormor o Morfar

    SvaraRadera