torsdag 27 februari 2014

En power break

Hej, hej.

Jag heter Helena. Det är jag som äger den här bloggen. Det är också jag som inte skriver i den på väääääldigt länge. Inte för att jag inte har saker att skriva om utan för att jag liksom inte har tid. Och när jag har tid så orkar jag inte. Då vill jag göra annat.


Nu sitter jag på jobbet och tar en power break (fast ändå inte för då ska man väl blunda va!?). Har åkt på en bakterieinflammation - i munnen! Tungan är svullen, tandköttet ömt och läpparna knallröda. Känns väldigt udda. Men jag har sen i tisdags, då jag kinesiologi-testade mig och fick reda på att det var en bakterie som härjade, tagit väldigt starka bakterie-utdrivande-tillskott. Jag droppar två saker i öronen - jäklar vad det svider - gnuggar runt det så det rinner ner... Sen sköljer jag munnen med två saker - smakar inget speciellt. Tar piller för bakterien och för inflammationen. Och mår redan steglängder bättre!

Förutom symptomen i munnen så har jag inte mått dåligt, så det är ju bra..


Nu är nog min power break slut tror jag.

1 kommentar:

  1. hej när jag kom hem från odd igår kväll mötte jag en glad M vi har fått ett livs tecken från dig skönt att höra av dig hoppas infektionen i munnen går över ( jag fick av tandl. 2 tsk salt i ett glasvatten skölj 2 ggr om dan) I kväll ser vi på lets dance ha det bra / morfar

    SvaraRadera