tisdag 11 februari 2014

Bara en tråkig uppdatering

Från tidig onsdag morgon till sen fredagskväll var vi utan ström. Det gick det också...
Nu väntar vi på nästa snöstorm som ska komma in på onsdagskvällen. Det tar verkligen aldrig slut känns det som. Jag är faktiskt redo för vår nu. På riktigt alltså. Har lite svårt att komma ihåg hur det är att bo i Sverige där det är vinter flera, flera månader med kyla och mörker...  

... Känns också som om jag har gått och dragit på mig nåt. Är inte helt på tipp topp men det ska vi väl klara av det här med. Har iallafall klarat mig utan kemikalier (ipren etc) för att få iordning på mig men skulle helt klart kunna ta en dag i soffan framför OS istället för att sitta på jobbet och låtsas vara super allert. För det är jag verkligen inte, super allert alltså.

Men för att dela med mig lite roligare saker så spenderade jag hela lördagen med att lära mig lite kinesiologi :) eller Nutrition Response Testing som det egentligen är om jag ska vara lite mera specifik (för er som vill googla på det). Det var en toppendag och jag längtar tills jag kan lära mig mer!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar