torsdag 16 januari 2014

Olivgröna Stolar

Jag sa ju att jag ville ha stolar till köksbordet..

På fredag har jag besök av typ 10 Sweor för en hälsokväll och tyckte det skulle vara bra om vi fick plats i köket... Så jag plockade upp dom där stolarna som jag pratade om i mitt förra inlägg någonstans.  Bara två, dom hade bara två i affären och jag fick ändå bara plats med två i bilen.

Dom är olivgröna... Jag gillar dom skarpt, nu måste jag bara knyta ihop det hela för soffan är vit och marinblå och på väggen hänger rosa-röda marimekko tavlor. Men jag tänkte att jag slänger i lite kuddar i soffan som är vita, olivgröna, rosa och så.. sen ska jag ha en stor kruka i hörnet av soffan och stoppa i målde grenar i samma färger.. det blir väl bra? Eller??

Och kanske måla stolsbenen vita... 

Eller tycker ni att detta är för rörigt? Ska jag välja en mer "säker färg"??



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar